cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Account en downloaden

deathboy2007
Level 2

Mijn zoon heeft de rift S en de oculus 2 op hetzelfde account. Toen hij de oculus 2 ging installeren wilde hij beat saber ook downloaden voor deze bril. Hij deed dit vanuit zijn bibliotheek, maar toch werd er van mijn paypal voor de tweede keer 29.95 euro voor dat spel afgehouden.

Op diverse manieren contact proberen op te nemen met oculus, maar geen enkele reactie. Misschien kan ie iemand hier me uitleggen hoe het zit of hoe ik wel contact krijg met oculus. Bvd Sandra van Osch 

1 REPLY 1

kojack
Volunteer Moderator
Volunteer Moderator

Beat Saber is not a "cross buy" game. This means there are two versions of it that must be bought separately: Rift version and Quest version. If your son had the Rift version, installing on the Quest 2 requires buying the game a second time.

Some other games are cross buy, so when you buy it on one platform (like Rift) you get it for free on the other platform (like Quest).

Here are some games that are cross buy: https://www.oculus.com/experiences/quest/section/2335732183153590

Author: Oculus Monitor,  Auto Oculus Touch,  Forum Dark Mode, Phantom Touch Remover,  X-Plane Fixer
Hardware: Threadripper 1950x, MSI Gaming Trio 2080TI, Asrock X399 Taich
Headsets: Wrap 1200VR, DK1, DK2, CV1, Rift-S, GearVR, Go, Quest, Quest 2, Reverb G2