cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

NL Shipping experiences

Invoke
Level 2
My rift order has moved to Processing and i'm left wondering about a few things, which I hope some other dutch people whom already received their unit can clarify for me:

1. Was it delivered by PostNL or UPS?, did you get to pick delivery hours?
2. Did you get a tracking number/status change to shipped on time or after arrival?
3. How long did your order stay on "Processing" ?

Would be greatly appreciated.
Programmer - No need for alcohol anymore, I'm drunk on VR. Now where's that bucket.. ~ Aut viam inveniam aut faciam.
18 REPLIES 18

robvld
Level 2
Als je zoekt met de volgende link: http://riftorders.aws.af.cm/?sort=location&order=asc&sort2=order_date&order2=asc naar nederlandse eigenaars dan kan je vervolgens de ID gebruiken in http://wwwapps.ups.com/WebTracking/track?loc=en_US

Kies Track by Reference, vul het nummer in(zonder de voorafgaande 0) en kies nederland...

Ben er nog geen een tegengekomen waar UPS niet gebruikt word

(dit werkt uiteraard alleen bij meldingen met shipped/arrived)

Invoke
Level 2
Not sure if talking in dutch is allowed here but;

Bedankt maar het lijkt er op dat daar maar een paar nederlandse orders staan en dat mensen ze niet vaak updaten.
die track by reference van de UPS heb ik bekeken waarbij ik 3 resultaten vind die het geen van allen zijn helaas.
Programmer - No need for alcohol anymore, I'm drunk on VR. Now where's that bucket.. ~ Aut viam inveniam aut faciam.

robvld
Level 2
mijn ID is ook nog niet zichtbaar met de status Processing, als dat is wat je bedoel?

en hmm.. ik probeer het nu net zelf met wat willekeurige nederlandse ID's en het lukt me niet meer :mrgreen:

mijn suggestie was ook geen exact science... maar iets wat ik hier op de forums had opgepikt... leek te werken... 😛

Invoke
Level 2
Nee ik bedoel dat als ik bij UPS zoek op Reference ik 3 paketten vind maar die zijn het niet, vermoedelijk gaat hij ook pas ergens volgende week of de week daarop op de post.

En bij die riftorders.awf.cm site staan weinig nederlandse orders, en ik geloof dat niet veel mensen er aan denken hun status daar te updaten.

robvld
Level 2
ah zo... ben bang dat ik je niet echt van veel nieuwe informatie kan voorzien dan...

kan niet wachten totdat ik ehm heb!

Decclaan
Level 2
Man I wish I could speak dutch

Invoke
Level 2
Well dutch has its moments, but I prefer English. When speaking to close friends we always combine the two languages.. which provides a lot of ways for expressing yourself ^^.
the country itself is great though (:

robvld
Level 2
"Invoke" wrote:
the country itself is great though (:

thats your opinion 😛

Invoke
Level 2
It's not paradise but compared to the other countries it does quite well :P. I'd rather be here than the United States of NSA for instance, who also get their Rifts late :shock: .