cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Mise à jour infini / Infinite update

Soxpos
Level 2
Hello,
It has been a while since I restarted my oculus quest 1. It happens to be in version 13 and is messing around (I said for a long time ‌‌😅). Unfortunately it has become obsolete, I can no longer play, no longer the link, nothing appears, even the shop. I guess it's due to too old a version of my helmet, alas I can't update it ... When I go to the options and ask for the update, it puts me in check updates, and everything is working ... I even left the headphones on non-stop for 4 days and nothing helped!
Have you ever heard of this problem? A way to do a manual update?
Thank you 😄

///////////

Bonjour,
Cela faisait un petit moment que je n'avais pas redémarrer mon oculus quest 1. Il se trouve qu'il est en version 13 et des broutilles (j'avais dit longtemps 😅). Malheureusement il est devenu obsolète, je ne peux plus jouer, plus le link, rien n'apparait, même plus le shop. Je suppose que c'est dû à une version trop ancienne de mon casque, hélas je n'arrive pas à le mettre à jour... Quand je vais dans les options et que je demande la mise à jour, il me met en vérification de mises à jour, et ça tourne ça tourne.... J'ai même laissé le casque 4 jours allumé non stop et rien n'y fait !
Avez vous déjà eu écho de ce problème ? Un moyen de faire une mise à jour manuelle ?
Merci 😃

0 REPLIES 0