cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Oculus Quest não me respondi! Oculus Quest didn't answer me!

adrianogilberti
Honored Guest
Impossível ligar para Oculus. Meu Oculus Quest deu um problema depois de apenas 2 meses de uso sem nenhum problema. Simplesmente começou com uma série de problemas. O guardião não funciona direito, os jogos param em vários momentos devido à falta de detecção do sensor de movimento. Siga as instruções do suporte até o Rebbot no sistema e mesmo assim não é o melhor. Por fim, ao solicitar um substituto do produto, eles desaparecem. Oculus não tem suporte técnico, não tem atendentes por telefone ... o consumidor fica não mão. 

Unable to call Oculus. My Oculus Quest gave a problem after just 2 months of use with no problem. It simply started with a number of problems. Guardian does not work properly, games stop at various times due to lack of motion sensor detection. Follow the support instructions to Rebbot on the system and still not the best. Finally, when requesting a product replacement, they disappear. Oculus has no technical support, no telephone attendants ... the consumer is not hand.
0 REPLIES 0